I. Definicje:
- Cena – cena Towaru brutto ( z podatkiem VAT)
- Klient – Osoba fizyczna lub prawna składająca Zamówienie w Sklepie i jednocześnie będąca płatnikiem
- Potwierdzenie zamówienia - e-mail wysłany przez Sklep, stanowiący dowód zawarcia Umowy Kupna- Sprzedaży
- Realizacja wysyłki – proces wykonywany przez podmiot trzeci lub Sklep, w którym zamówiony Towar po Realizacji zamówienia jest dostarczany do Klienta na zgłoszony adres
- Realizacja zamówienia – proces wykonywany przez Sklep od chwili Potwierdzenia zamówienia do rozpoczęcia Realizacji wysyłki lub do odbioru osobistego
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez firmę REVENDO sp. z o.o. pod internetowym adresem upominkowykosz.pl
REVENDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Staniewicka 18
03-310 Warszawa
NIP: 5242889221 - Termin dostawy - okres czasu będący sumą czasu Realizacji zamówienia i czasu Realizacji wysyłki
- Towar – produkt oferowany przez Sklep do sprzedaży, będący przedmiotem Umowy kupna – sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem
- Zapytanie – wykaz nazw i ilości Towarów jakie Sklep ma dostarczyć Klientowi
- Umowa kupna-sprzedaży – zawierana jest między Klientem a Sklepem na warunkach niniejszego Regulaminu w momencie Potwierdzenia zamówienia( weryfikacji klienta ) .
II. Składanie zapytania :
- Klient może złożyć zapytanie przez 7 dni w tygodniu 24h/dobę drogą elektroniczną przez rejestrację w sklepie upominkowykosz.pl, wypełniając odpowiedni formularz zamówienia.
- Poprawnie przygotowane zapytanie powinno zawierać:
- dane zamawiającego niezbędne do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail)
- adres do dostawy
- dane osobowe potwierdzające wiek zamawiającego (data urodzenia)
- informacje o płatności – czy płatność będzie przelewem bankowym czy też za pobraniem przy odbiorze przesyłki od kuriera
- dane firmy w przypadku prośby wystawienia faktury VAT
- dokładne nazwy towarów i ich ilość - Po złożeniu zapytania Klient otrzyma potwierdzenie na adres e-mailowy podany w zapytaniu.
- Sklep może wysłać komentarz do zapytania, w tym informację o chwilowym braku towarów z podaniem nowego terminu realizacji. Klient ma prawo wówczas anulować zapytanie częściowo lub w całości.
- Na prośbę sklepu Klient jest zobowiązany przesłać e-mailem kopię (skan) dowodu tożsamości w celu udokumentowania jego pełnoletniości.
- Sklep po weryfikacji klienta zmienia status zapytania na zamówienie.
Sklep zastrzega sobie prawo nie realizacji zamówienia bez podania przyczyny. - Po złożeniu zamówienia na swój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zamówienia, zawierające podsumowanie zakupów, do których doliczona zostanie kwota dostarczenia przesyłki 20zł.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę na zamówione towary, prosimy o zamieszczenie takiej informacji przy składaniu zamówienia w okienku z uwagami.
III. Płatności:
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto podanymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki towarów. Koszt ten jest doliczany podczas składania zamówienia.
- Płatności należy uiścić przelewem na rachunek bankowy sklepu w ciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia lub wybrać opcję płatności "za pobraniem".
- Jeśli w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia płatność nie zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym sklepu zamówienie zostanie anulowane, o czym Klient zostanie poinformowany e-mailem.
- Sklep nie podejmie się realizacji zamówienia w przypadku płatności niepełnych.
- Na wszystkie zakupione towary sklep wystawia dowód zakupu w formie paragonu fiskalnego lub na życzenie Klienta faktury VAT, po podaniu przez Klienta danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT.
IV. Realizacja zamówienia i wysyłki:
- Sklep realizuje zamówienie wyłącznie na terytorium Polski.
- Klient otrzyma przesyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej Fedex lub Raben.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych w zależności od wybranego sposobu dostawy i dostępności towaru. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany tego terminu. O zmianie terminu Klient zostanie powiadomiony oraz dodatkowo poinformowany o nowym możliwym terminie realizacji zamówienia. W tym przypadku Klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupów. Wówczas sklep zwróci Klientowi wpłaconą wartość zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o rezygnacji z zakupów.
- Rozpoczęcie realizacji wysyłki następuje w ciągu 2 dni roboczych po zaksięgowaniu przelewu na koncie bankowym sklepu.
- Czas realizacji wysyłki w przypadku firm kurierskich zwykle wynosi do 2 dni roboczych.
- Koszt realizacji wysyłki zależy od ilości i/lub wagi zamówionych towarów. Koszt wysyłki jest kalkulowany na podstawie cennika spedytora oraz zawiera koszty związane z bezpiecznym opakowaniem towaru.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczanie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niekompletnym adresem podanym przez Klienta.
- W chwili dostarczania przesyłki przedstawiciel spedytora ma prawo żądać okazania dokumentu tożsamości celem sprawdzenie pełnoletniości Klienta. Odmowa lub niezgodność z danymi podanymi w zamówieniu (wykazanie niepełnoletności) skutkuje niedostarczeniem towaru do Klienta. Towar zostanie zwrócony do sklepu, a opłacona wartość zamówienia zostanie zwrócona Klientowi po potrąceniu kosztów zwrotu towarów, nie później niż w terminie 14 dni.
V. Zwroty:
- Klientowi przysługuje zwrot towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy kupna-sprzedaży należy złożyć w terminie do 14 dni od daty odbioru towaru.
- Prawo zwrotu nie przysługuje na towary wykraczające poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie Klienta, dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb lub ściśle związanych z jego osobą.
- Towar musi być niezwłocznie odesłany nie później niż w terminie 14 dni do siedziby sklepu (ul. Staniewicka 18 , 03-310 Warszawa). Koszt przesyłki pokrywa Klient, a sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Zwracany towar powinien być zwrócony w stanie kompletnym, niezniszczonym i nieużywanym, bez śladów transportu, bez dodatkowych naklejek (w szczególności towar musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony, a znaki akcyzy nie mogą być naruszone) .
- Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon, faktura) oraz dokładne dane Klienta z adresem i numerem konta bankowego, na które mają być zwrócone pieniądze.
- Zwrot wartości zamówienia nastąpi po pozytywnej weryfikacji stanu odesłanego towaru na podane konto bankowe. Negatywny wynik weryfikacji będzie sporządzony w formie pisemnej i przesłany Klientowi wraz z negatywnie zweryfikowanym towarem.
- Koszt odesłania negatywnie zweryfikowanego towaru ponosi Klient.
VI. Reklamacje:
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
- niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu - W przypadku przesyłek kurierskich, Klient ma obowiązek sprawdzić opakowanie pod kątem uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody spisanego w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Zaleca się dokładnie sprawdzenie ilości i stanu zakupionych lub dostarczonych produktów przed podpisaniem dokumentu odbioru. Podpis dokumentu odbioru stanowi akceptację zgodności zamówienia.
- W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny dostępny w sklepie towar.
- W przypadku reklamacji dotyczącej niezgodności towaru z zamówieniem, Klient powinien odesłać towar na poniższy adres: ul. Staniewicka 18 , 03-310 Warszawa. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Reklamowany towar powinien być w stanie niezmienionym oraz powinien być kompletny. W przypadku uznania reklamacji, Klient niezwłocznie otrzyma zamawiany towar, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne dostępny w sklepie towar.
- Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz dokładny opis reklamacji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
- Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne inne niż powstałe w trakcie transportu oraz inne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem.
- Nie stanowią podstawy do reklamacji różnice w wyglądzie towarów prezentowanych na zdjęciu na stronie internetowej sklepu, a dostarczonych zgodnie z zamówieniem, czyli opisem zamieszczonym na stronie internetowej. Opis produktu jest ważniejszy niż zdjęcia, gdyż zawsze zawiera aktualne informacje i ew. zmiany w wyglądzie towaru w stosunku do prezentowanych zdjęć.
VII. Ochrona danych osobowych:
- Dane osobowe podawane przez Klienta w czasie rejestracji praz podczas składania zamówienia są gromadzone przez firmę Revendo Sp. z o.o. na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych naszych Klientów oraz do nieudostępniania stronom trzecim, nie uczestniczącym w procesie realizacji zamówienia luz realizacji wysyłki.
- Klient składając zamówienie zgodnie z niniejszym regulaminem wyraża zgodę na przetwarzanie przez sklep swoich danych niezbędnych do celów realizacji zamówienia, reklamy, badania rynku oraz badania zachowań i preferencji klientów z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez sklep.
- Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. nr 133/97, poz.883) każdy Klient korzystający z usług firmy Revendo Sp. z o.o. wyraża zgodę na przetwarzania swoich danych osobowych, ma prawo do wglądu do tych danych, do ich zmiany bądź usunięcia z bazy.
VIII. Postanowienia końcowe:
- Poprzez złożenie zamówienia Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje niniejszy regulamin.
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu świadczenia usług, wynikające z nieznajomości lub nieprzestrzegania niniejszego regulaminu, nie będą rozpatrywane.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z Umowy kupna-sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- W sprawach nieregulowanych w niniejszym regulaminie obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz prawa ochrony konsumentów.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 1.05.2015 r.